saragustavsson

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Sara Gustavsson - 17 november 2012 21:00

Vad var det senaste du sa högt? - Men håll käften jävla idiot...
Vad skulle du aldrig kunna göra? - Bo i Märsta
Vad är du rädd för just nu? - Att jag kommer bli tagen av Toby (paranomal activity 3)
Favoritsnacksen till fredagsmyset? - Godis
Är du en känslig person? - Beror på, är känslig när det gäller idrott.
Vem skulle du vilja ha bättre kontakt med? - Finns nog en del
Den finaste komplimangen du kan tänka dig? - Vet inte
Har du varit kär på riktigt? - Ja
Vad gillar du att göra? - Hänga i sporthallen
En musikgenre du inte står ut med? - Skrikmusik 
En filmgenre du hatar? - Svart/vitt 
Vad står det i ditt senaste skickade sms? - "Aa men det är inte så lätt när man är minst, fråga Johanna hon vet nog hur svårt det är"
Har du instagram?- Japp @SaraaaGustavsson
Vem kramade du senast? - Moa som nu kallas "mongo"
Din naturliga hårfärg? - Blond
Vilken hårfärg har du nu? - Halvblond

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som heter Sara. Och gillar att spela handboll och friidrotta :) I min blogg kommer jag skriva om allt mellan himmel och jord. Om ni är intresserade, häng kvar ;) Puss Sara♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards