saragustavsson

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Lycka till världens bästa Emma :*

Av Sara Gustavsson - 6 november 2012 16:27

Vi älskar dig, du kommer alltid att vara våran målvakt även om du står på andra sidan plan med ett annat lag, det kommer kännas konstigt för oss att bara hoppa i från 6meter och se dig stå där och skjuta allt vi kan på dig, men vi önskar dig lycka till i Göksten och hoppas att du kommer tillbaka till oss någon gång du.
Du är så sjukt duktig glöm inte det!
Lycka till våran bästa målvakt <3 ~vi älskar dig~:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Gustavsson - 17 november 2012 21:00

Vad var det senaste du sa högt? - Men håll käften jävla idiot... Vad skulle du aldrig kunna göra? - Bo i Märsta Vad är du rädd för just nu? - Att jag kommer bli tagen av Toby (paranomal activity 3) Favoritsnacksen till fredagsmyset? - Godis Är d...

Av Sara Gustavsson - 6 november 2012 16:16

SENASTE: 1. Dryck: Äpple juice 2. Telefonsamtalet: Mamma 3. SMS: Carro 4. Sång du lyssnade på: it girl HAR DU NÅGONSIN: 6. Dejtat någon två gånger: nej 7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej 8. Varit kär: ja 9. Förlorat någon speciell perso...

Av Sara Gustavsson - 31 oktober 2012 13:10

Rubriken har ingenting med texten att göra... Halv 5 börjar min träning och efter den så ska jag, Ida, Jelena, klara och Angie (Angelika) sova hemma hos Angie så det kanske inte blir så mycket bloggande fast det brukar det ju aldrig bli, haha. Tänk...

Av Sara Gustavsson - 28 oktober 2012 20:01

HejHej! Idag har det varit en handbollsdag gick upp klockan halv 7 för vi hade samling 8 och spelade 9 vi mötte västeråsIrstas 98:er vi låg under med 3-0 men sen tog vi tag i matchen och kvitterade till 3-3 sen så låg vi under sen kom vi ifatt och l...

Av Sara Gustavsson - 24 oktober 2012 21:26

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket, Nu sitter jag i köket och gör läxan men det går inge bra #hjälpmig Aja so förhör/prov/redovisning imorrn och min grupp har det lite svårt just nu för att en i gruppen var sjuk och vi bestämde vad man sk...

Presentation


Hej! Jag är en 12-årig tjej som heter Sara. Och gillar att spela handboll och friidrotta :) I min blogg kommer jag skriva om allt mellan himmel och jord. Om ni är intresserade, häng kvar ;) Puss Sara♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards